کفش

ساخت وبلاگ


 

کفش های پاشنه بلند, راه رفتن با کفش های پاشنه بلند


اگر شما به پوشیدن کفش های پاشنه بلند عادت ندارید، برایتان مشکل است که بدون افتادن و لغزیدن حرکت کنید. در اینجا نکاتی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا بدون افتادن، بتوانید با کفش پاشنه بلند راه بروید.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 289 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 19:06

 

با انواع پاشنه و كاربرد آنها در تكمیل ست لباس خود آشنا شوید.
هنگام گشت زدن در بازار کفش فروشی ها با انبوهی از مدل کفش و مدل پاشنه روبه‌رو می شوید اما واقعا بهترین انتخاب برای مهمانی عصر، یک شام دوستانه یا مراسم افتتاحیه چیست؟ برای رسیدن به این جواب باید با انواع پاشنه آشنا شوید.با انواع پاشنه و كاربرد آنها در تكمیل ست لباس خود آشنا شوید.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 306 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 19:05

اصرار به انتخاب کفش راحت، حرفی کلیشه‌ای شده است ولی مي‌توانیم به شما نشان بدهيم که کدام مدل‌ کفش‌ها راحت هستند. به زودی فصل سرما تمام مي‌شود و شما احتیاج به کفشی دارید که در کنار راحتی، گرمي‌ چکمه و بوت را نداشته باشد، به همین دلیل این مدل کفش‌های راحتی را به شما پیشنهاد مي‌کنیم که در بسیاری از روزهای سال مي‌توانید به پا کنید و لذت ببرید:

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 283 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 18:56

تبریز یکی از تاریخی ترین های شهرهای ایران است که در طی سال ها دچار حوادث و اتفاقات گوناگون شده است. این اتفاقات شامل حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و همینطور حمله دشمنان مانند حمله عثمانی ها می باشد. هر دو این اتفاقات باعث ویرانی های بسیار در این شهر شده است. ولی هر بار مردم شهر سرپا ایستادند و شهر را دوباره از نو ساختند. افراد مختلف و در دوره های گوناگون اقدام به ساخت بناها و مجموعه های مختلفی کرده اند. یکی از این مجموعه ها ربع رشیدی می باشد که در شهر تبریز بنا شده است. اگر علاقه مند به خواندن داستان این مکان هستید با ادامه مجله مستر بلیط همراه شوید.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 278 تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1399 ساعت: 19:49